Συχνές ερωτήσεις

  • Αποστολή & Παράδοση

    Πόσο θα μου κοστίσουν τα μεταφορικά;

    Τα μεταφορικά έξοδα είναι δωρεάν για όλη την Ελλάδα και Κύπρο.

    Πόσες μέρες διαρκεί η παράδοση μιας παραγγελίας;

    Η διαδικασία της παράδοσης μπορεί να διαρκέσει έως 2-4 εργάσιμες μέρες απο την ημέρα εκτέλεσης της. Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή από τις 9.00 πμ μέχρι 19.00 μμ για Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα και σε όλη την Κρήτη (νομοί Ηρακλείου, Χανίων, Λασιθίου και Ρεθύμνου). Για την υπόλοιπη Ελλάδα ισχύουν οι ώρες παράδοσης της εκάστοτε Μεταφορικής Εταιρείας

    Πως μπορώ να βεβαιωθώ ότι έχω ολοκληρώσει σωστά την παραγγελία μου;

    Αφού πραγματοποιήσετε τη παραγγελία σας, θα λάβετε εντός μίας ώρας ένα email επιβεβαίωσης. Εάν δεν το λάβετε, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας. Επιπλέον για να επιβεβαιώσετε ότι η παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς θα πρέπει μετά το βήμα πληρωμής (βήμα 3) να εμφανιστεί η σελίδα “Σας ευχαριστούμε για την παραγγελία σας”.

    Πως παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

    Κατά την αποστολή της παραγγελίας σου θα λάβεις με email τον Κωδικό Αποστολής καθώς και τον σύνδεσμο για την παρακολούθηση της αποστολής. .

  • Τρόποι Πληρωμής

    Πως μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία μου;

    Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με έναν από τους παρακάτω Τρόπους Πληρωμής: 1. Πληρωμή μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών 2. Με Αντικαταβολή 3. Με Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας μας

    Είναι ασφαλής η χρήση της πιστωτικής μου κάρτας στην ιστοσελίδα;

    Ναι, τα στοιχεία μεταβιβάζονται σε κρυπτογραφημένη μορφή SSL. Για την πληρωμή με Visa και Mastercard γίνονται δεκτές μόνο συναλλαγές Ces (Ασφαλές Ηλεκτρονικό Εμπόριο). Το σύστημα θα επικοινωνήσει με την τράπεζα που την έχει εκδώσει, ώστε ο αγοραστής να εγκρίνει την πληρωμή. Όταν η τράπεζα επιβεβαιώσει την αυθεντικότητα, θα διεκπεραιωθεί η χρέωση στην κάρτα. Σε αντίθετη περίπτωση, η παραγγελία θα ακυρωθεί.

  • Επισκευές & Αντικαταστάσεις

    Ποιο είναι το χρονικό διάστημα για την αντικατάσταση ενός προϊόντος;

    Για να πραγματοποιηθεί η αντικατάσταση θα πρέπει να γίνουν οι παρακάτω ενέργειες εντός 14 ημερών

  • Επιστροφή Προϊόντων

    Μπορώ να επιστρέψω την παραγγελία μου;

    Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες, το προϊόν που παραλάβατε, αιτιολογώντας τον λόγο επιστροφής του. Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση και θα επιβαρυνθείτε όλα τα έξοδα αποστολής

    Πως γίνεται η επιστροφή των προϊόντων;

    Για να επιστρέψετε ένα προϊόν, θα πρέπει να συμπληρώσετε και να αποστείλετε το σχετικό έντυπο (δελτίο επιστροφής) που παραλάβατε μαζί με το προϊόν και την απόδειξη λιανικής πώλησης. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή, εντός μίας εβδομάδας από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το προϊόν.

  • Λογαριασμός

    Ξέχασα τον κωδικό μου, τι να κάνω;

    Μπορείτε να ανακτήσετε τον κωδικό εισόδου σας εύκολα κι απλά. Κάντε κλικ στο σύνδεσμο "Ξέχασα τον κωδικό μου...", εισάγεται το email με το οποίο δημιουργήσατε το λογαριασμό σας στο κατάστημά μας, και πατήστε "Ανάκτηση". Μέσα στα επόμενα λεπτά θα σας αποστείλουμε οδηγίες για τη δημιουργία νέου κωδικού.

  • Ωράριο Καταστήματος

    Ποιό είναι το ωράριο του καταστήματος;

    Δευτέρα 09:00-15:00 | Τρίτη 09:00-14:00 & 17:30-21:00 | Τετάρτη 09:00-15:00 | Πέμπτ 09:00-14:00 & 17:30-21:00 | Παρασκευή 09:00-14:00 & 17:30-21:00

Έχετε ακόμα ερωτήσεις;

Αν δεν βρήκατε απάντηση που ψάχνετε επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας την φόρμα επικοινωνίας

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

 

Το Καλάθι Σου
Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 0.0 €
Προσθέστε κάτι στο καλάθι σας
1
Need help? Contact us!
FacebookContact us